Look at yourself after watching this

2010-09-01@16:15:56
Jag är inte riktigt fit for fight idag. Jobbade inatt, lärde mig ett nytt distrikt, problemet var att jag inte kunde somna innan och låg alltså vaken från kl tio. Kom hem vid halv sju, efter lite krångel, och då lyckades jag, tack och lov, somna. Sov i lite mindre än tre timmar och sen har jag suttit på lektion... Ska åka ner på stan en sväng och hämta mina skor hos skomakaren och sen har jag lovat följa med syrran till museet, hon ska dit för någon skoluppgift.
Sen fick jag veta att innebandyn börjar ikväll, me gusta! Problemet är att en del av mig säger åt mig att jag faktiskt borde hålla mig hemma och...vila? Men jag behöver faktiskt röra på mig...!!!



Medan jag gör något vettigt kan ni ta en titt på det här. Inte ett öga torrt? Vi får väl se...

Postat av: Hanna

Hej vännen.

Jag tycker du ska försöka lyssna på kroppen hur svårt det än är liksom.

Du behöver säkert det.



Saknar dig massor. Får se när vi ses då jag

ligger inlaggd nu.

Kramar

2010-09-01 @ 19:52:17
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0