The shadows are long

2010-09-10@11:27:18
Efter en gårdag i ett zombieliknande tillstånd, med alvedonen och Ibumetingelen som bästa vänner är jag nu återigen på fötter. Vi hade även sista dagen på intensivveckorna igår, på tisdag sätter spanskakursen igång "på riktigt". Då ska jag ta revansch för min ganska skrala insats igår, haha. När man har en grammatikuppgift att göra och inte ens fattar vad det handlar om när läraren förklarar på svenska, då är det nog något som är fel...eller?

Beställde även ett objektiv från ScandinavianPhoto, ett Canon 75-300/4-5.6 III. Det kliar i mina fotofingrar!


Idag ska jag träffa fina Maria efter lunch, vi ska göra stan osäker :)




Skuggorna spelar
Linjer, mönster
Oregelbunden skönhet
Spelar över ditt ansikte
Glimtar av ljus
Får dina ögon att skina
Farligt, vackert

Skuggorna dansar
Panik, ångest
Kvävande skönhet
Blixtrar över din kropp
Det ljus som når dig
Lyckas träffa rätt
Får dig att brinna

Skuggorna jagar
Fångar dig
Släpper inte taget
Skriken, andetagen
Hjälper dig ur
Trycker dig ner
Gör dig förödande vacker

Skuggorna regerar
 Blixtrande skönhet
Fängslande skräck
Blandas tillsammans
Skrik, linjer
Mönster, ångest
Tar skuggorna med sig i dansen



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0