You better keep on walking...

2010-09-21@17:58:45



Min sysselsättning under dagen, synd bara att mina naglar ser ut som crap. Better do something about it... NU! Dåligt tålamod, jag? Nehejdå...

Annars då... Har suttit på spanskalektioner hela dagen och måste skriva en bokrecension på en bok till på fredag, som gör mig lite lagom deprimerad då den handlar om otrohet, otrohet och åter otrohet. Ibland förstår jag inte hur människor tänker och ibland finner jag det ganska lustigt... Sen att jag inte har så bra koll på boken och att jag är sämst på spanska hjälper ju inte direkt, recensionen ska in i vilket fall...

Den del av mig som inbillar sig att den är kreativ skriker just nu, funderar på vad jag ska göra för att få utlopp för allt. Ritblocket skriker på mig där det ligger, man kanske ska rädda det från ensamheten?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0