You're never gonna be alone, I'll hold you 'til the hurt is gone

2011-08-18@23:12:04
Förra veckan satt jag och jobbade med den i flera timmar tills jag kände mig nöjd. Skickade iväg beställningen i torsdags kväll och fick veta att leveranstiden (med produktion) var 7-10 dagar. Trodde inte jag skulle hinna få hem den innan jag åker till Uppsala men idag fick jag ett sms av mamma (och ett av Johan som påpekade det lustiga faktum att jag stod som Fru Jessica la Fleur på adressen) på eftermiddagen om att den blivit levererad. Kom hem rätt sent men öppnade den på en gång. Kände mig som ett barn på julafton. Och den är min. Verkligen min. Allt är jag. Små saker som jag ser och känner, men kanske ingen annan. Det är därför den är så speciell. För mig.  De flesta bilderna har ni redan sett och det mesta kanske ni har läst. Men inte tillsammans. Inte såhär. Jag la ner mycket av mig i den och fick tillbaka den med mer än jag vågat hoppas på.


Postat av: Emma

Fin!

2011-08-19 @ 10:14:41
URL: http://birdsandbees.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0