As the body dies without water, my soul dies without You

2011-02-11@10:17:26
Känner mig ganska ouppdaterad för tillfället och om jag är det har jag inte så mycket att skriva. Kanske är jag inte ouppdaterad dock, men det finns saker som jag inte riktigt vill skriva här..

Hade en fantastisk kväll igår, efter en dag som var lite lagom seg. Plugg, plugg och plugg. Vi ska läsa en bok och skriva recension, det tycker jag iofs är kul och boken är ganska intressant (Hetsa inte upp sig över småsaker av Richard Carlson) men när det visar sig att man i princip vet hela bokens innehåll efter att ha läst 30 sidor av 200 typ, så känns det på ett sätt sjukt onödigt att läsa vidare, men man vill ju inte missa något.. Åh, intressesmurfens penna glöder.


Nu ska jag äta frukost och sen fortsätta läsa ett tag, vill bli klar, har inget egentligt slutdatum, men har fyra uppgifter kvar att göra innan kursen är slut så I'd better get to work, de resterande är gruppuppgifter dock..


Sitter vid min bärbara dator och har inte fört över alla mina bilder till en extern hårddisk, därför får ni en bild från Nica för att liva upp det här ganska torra inlägget.




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0