Det finaste någon kan få

2011-01-28@11:48:44
Inget jobb inatt, skönt att få sova men också skonsamt för axlarna och ryggen. Fick iaf veta att det inte är någon inflammation, puh, men däremot spänningsvärk som blivit sjukt mycket värre. Har fått övningar jag ska göra dagligen, trots smärta, jippi.., och sen är det väl bara att vänta och hoppas på att det lägger sig. Jag är ju lite anti-tabletter också men har fått äta Ipren för att klara av vissa saker nu, känns inte riktigt lyckat. Jaja..

Hade en helt fantastisk kväll igår, känner mig så lycklig över att ha så fina människor i min närhet, att få ha så fina människor som en del av mitt liv. Tack!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag möta Maria på stationen!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0