Du är hel, du är fri

2011-01-23@13:15:20

Känner mig lite ouppdaterad och just nu är jag lite för snurrig för att kunna lyckas få fram något vettigt, men jag ska försöka iaf.

Unplugged i fredags blev sjukt härligt, med prat, sång och bön. Fick ungefär en och en hlav timmes sömn innan jobbet och igår vad jag i kyrkan till lite innan elva för att hjälpa till med flyttstädning. Sjukt mycket prylar! På eftermiddagen hade vi hemgruppsträff hemma hos oss och klockan åtta var det dags för lovsångskonsert i Korskyrkan. Härlig kväll!

Jobbade igen inatt och vaknade vid halv tolv utan att riktigt ha koll på vart jag var, kan ju säga att jag var piggare inatt än jag är nu och nu har jag ändå fått sova ett par timmar iaf. Klockan fyra är det möte och sen är det innebandy.

Nu vet ni vart jag hållit hus hela helgen, iväg på en massa trevligt :-)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0