There is love that is as strong as death

2011-01-19@14:07:07

Var ute och gick 65 minuter efter frukost, skönt. Gick runt hela Sätra, vet inte riktigt hur långt det är men det spelar inte så stor roll egentligen. Det är sandat i princip hela vägen iaf..

Nu har jag ätit pannkaka och ska fixa lite saker innan halv fyra, då blir det curlingträning och sen match vid åtta.



Försöker motivera mig att forsätta med det jag en gång älskade så högt, men det är svårt. Försöker förmå mig själv att inte släppa taget om det förrän jag måste göra det, för att få ut det mesta av det som ändå varit en så stor del av mitt i liv i så många år, men det är också svårt. Speciellt eftersom jag inte har någonting kvar, ingenting. Jag kan vara kvar för andras skull, jag kan vara kvar för min, men jag undrar om någon skulle bry sig om jag la av...

 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0