Just dance

2011-07-08@15:26:30
Var på Erikshjälpen mellan tolv och sex igår, sen vid sju träffade jag Lisa i Boulognern för Friskis. Grymt bra pass! Jobbade också inatt så är lite koko just nu, mer än vanligt alltså.

Ska träffa Hanna om någon timme så jag försöker göra mig iordning. Spelar Lady Gaga för fullt (brukar annars inte lyssna på henne men man blir ganska danssugen av det) och låtsas för två sekunder att jag kan dansa, bara för att få igång kroppen och skallen och bli lite piggare. Samtidigt som jag sminkar mig och byter om och borstar tänderna (och bloggar, fast då var jag tvungen att fokusera på vad jag skriver så jag tog en paus i allt det andra). Hej multitask.. Det ska bli trevligt iaf!

Update. Minnesanteckning till mig själv: Om du någon gång mer får den knasiga idén att genomföra samma sak igen, glöm för allt i världen inte att titta i en spegel med bra ljus för att förhindra tabben att gå ut med diverse foundationfläckar i ansiktet. Det gick uppenbarligen inte lika bra som du trodde. Check!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0