Some day I wish upon a star

2011-07-09@17:27:55
Hemma igen efter en dag i Högbo med mamma, Jenny och Johan. Vi spelade minigolf (som jag vann :-))och hamnade sen på stranden. Och ja, jag badade. Efter mycket om och men.. I kom jag iaf. 
Nu skulle jag dock behöva införskaffa en slängkappa som täcker hela baksidan, lite dracula style. Jag tror jag underskattar solen en del, farligt, men nu ser jag ut som en halvkokt kräfta. Borde ha lärt mig efter alla år men tydligen är jag för trög, eller så tänker jag bara inte. Bli inte förvånade om ni ser mig med en svart sopsäck över huvudet eller något, då döljs allt och jag blir inte solbränd. 

Nu ska vi spela spel. Jobbar dubbelt inatt och är redan trött, men kan inte riktigt gå och lägga mig nu, haha.

Postat av: Anonym

Grattis till vinsten och badet :)

2011-07-09 @ 22:53:58

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0