I look to you to find my strength

2011-07-11@16:53:53
Vaknade helt slut idag och har inte tagit mig utanför dörren mer än för en springtur efter frukost. Tror för lite sömn i helgen och en baksida (rygg, axlar och ben) som konstant gör ont vid minsta lilla rörelse, har fått mig lite ur balans. Ska på friskis ikväll och förhoppningsvis få lite energi tillbaka!

Har spenderat dagen med att fixa lite saker, skicka blondinhistorier till Jenny som hon kan läsa när hon har tråkigt på jobbet. Uppenbarligen funkade de. Jag garvade högt för mig själv här hemma några gånger. Hur kul får man ha egentligen? Jaja..

Nu har jag även testat kameran lite ute (och inne), första gången jag fotat på länge som jag knappt har någon kontroll alls, det är kanske bra för mig.. Man kan inte ställa in så mycket manuellt, bara lite förinställda program och funktioner. Plus ISO, vitbalans, exponeringskompensation och ljusmätningsmetod i P-läget. Lite lagom! Jag tror vi kommer komma bra överens, min nya minsting och jag :)

Läste just igenom vad jag själv skrivit och sitter och skrattar lite för mig själv, jag låter helt flippad. Men det får jag ta. Här kommer lite bilder iaf (they suck, I know, ingen teknik, blaha motiv, dålig fantasi och usel kompositin, but I told you, I'm just testing)




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0