Throw your burdens all away

2011-03-14@16:36:09
Jobbade i regnet inatt, riktigt kände hur de enorma dropparna träffade mösskanten och rann ner för ansiktet. Mina svarta tidningsvantar gjorde det nästintill omöjligt att torka bort dropparna, det skulle bara göra saken värre genom att ge mig svarta fula fläckar överalt. Tur att jag inte möter så många så tidigt på morgonen. Och tack för att regnet avtog mot slutet av rundan. Det gick ändå ganska bra, trots allt.

Har varit på lungmottagningen och gjort något test inför tbc-vaccinet jag ska ta senare i veckan och snart ska jag sätta mig på bussen igen och bege mig mot curlinghallen. Vi har KM-match idag, vinner vi, spelar vi ytterligare en match senare ikväll. Vet inte vilka vi möter, får helt enkelt ta det som det kommer.


Jag älskar att solen skiner.
Jag älskar plusgrader.
Jag älskar att bli blöt om fötterna när jag går.
Jag älskar dropparna som faller från träden.
Det är vår.
Snart iaf.




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0