You are the strength, that keeps me walking

2011-03-26@13:01:03
Väldigt dött här, det måste få bli så ibland. Mycket plugg, mycket skrivande, mycket träning, mycket kyrkan och en del annat har tagit upp tiden. Då blir det till att prioritera annorlunda.
Hade en bra skrivardag igår. Vi ska skriva en novell till skrivarkursen, fick något ryck och började och fingrarna ville inte sluta skriva. Väcktes upp ur min dvala ett tag senare och funderade över vad jag gjort. Orkade inte läsa igenom, det lämnar jag till en annan dag. Men den uppgiften ska in om ett par veckor så det känns helt ok...

Ikväll ska jag träffa fina vänner och bara ha det bra. Det ser jag fram emot.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0