Du ser igenom, Du ser förbi

2011-05-01@22:15:07

9 km i motionsspåret i förmiddags, skönt att få springa en bit iaf, har inte kunnat göra det på asfalten när spåret varit snö/lertäckt. Riktigt skönt! Sen var jag på stan med Maria och Lisa en sväng, vi tittade på lite allt möjligt. Jag och Lisa provade varsin leopardfärgad jumpsuit på Gina Tricot, sjukt mysig men jag skulle nog hellre dött än visat mig i den bland folk haha. Sen har vi även kommit på den bästa pumpa-outfiten som finns, om man nu mot all förmodan skulle vilja vara pumpa, dock en lite mer chic sådan, inte rund och oformlig som den klassiska pumpan ser ut. Gillar man orange så är det ju perfekt, eller?

Sedan möte. Vad kan jag säga annat än tack?
Inget... så jag låter det bara vara så...


Jag och en av de finaste hundar jag någonsin träffat!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0