Hiding in my skin

2011-05-04@17:57:39
Sprang 1.2 mil på 55 minuter igår, har aldrig sprungit en mil förut men igår gick det så sjukt lätt, allt bara flöt på, vet inte riktigt vad som hände. Tänkte inte springa mer än ett par kilometer men det sket sig... 

Idag har jag haft några fina timmar tillsammans med en helt underbar vän. Tack för att du finns!

Ikväll blir det innebandy, får se hur det går. Har sån sjuk träningsvärk i baksida lår/rumpa, inte konstigt kanske och jag gillar det, men att springa kan bli lite problematiskt. Det ska bli kul iaf.


Och snart får jag ett nervöst sammanbrott. Jag brukar inte bli sån men det här är sjukt jobbigt...


Postat av: Yvonne

Va fin din hemsida är!!!

2011-05-05 @ 07:10:06

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0