With every breath I take I will give thanks to God above

2011-09-07@09:55:58
Dagarna susar förbi i en rasande fart och nu är det inte långt kvar innan planet lyfter (fast just det där med att lyfta vill jag inte riktigt tänka på just nu). Resväskan ligger på golvet i mitt rum och runt den ligger högar av saker som ska packas ner, ganska rörigt med andra ord (och Göran sitter och vaktar, vet att Jenny vill höra det iaf). Drack Dukoral för en halvtimme sen ungefär, det luktar ganska gott, typ hallonsoda, men smakar apa. Håll för näsan och häll typ.. Har fortfarande kvar eftersmaken i munnen men får inte äta frukost förrän om tidigast en halvtimme. Sista vaccinet jag behöver ta iaf, skönt det.

Sitter just nu och tittar på högarna av papper som ligger bredvid mig, de behöver gås igenom och sorteras, men det känns inte särskilt lockande. Helt sjukt hur mycket man samlat på sig... Tror inte ens hälften är värt att sparas egentligen, såå, varför har jag då gjort det? Ett av livets stora mysterium..
Och nu sitter jag här och skriver en massa strunt istället för att ta tummen ur och faktiskt börja. På med musiken så kör vi!



Postat av: U know who

Åh min älskade Göran <3

2011-09-07 @ 11:01:46
Postat av: U know who

Åh, min älskade Göran <3

2011-09-07 @ 11:10:54
Postat av: C-G

Det är roligt att läsa dina inlägg. Man får sig ettmycket gott skratt varje gång. :-D

2011-09-08 @ 07:58:59

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0