I believe it's special

2012-06-20@22:11:08
Underbara människor förgyller min vardag varje dag nu och jag älskar det. Finns så mycket kärlek, så mycket tok och så mycket annat fantastiskt. Saknar lite ord.
Veckan har gått så otroligt fort men varje ögonblick har varit värt att ta tillvara på. Så vill jag att det ska fortsätta vara, så vill jag leva resten av mitt liv, leva för varje sekund.
Vet inte hur jag ska kunna beskriva det på ett bättre sätt. Att räkna upp allt vi har gjort skulle inte hjälpa så mycket då det nog betydde mest för de som var där just då och att försöka förklara allt skulle ta tid och bli långdraget. Kanske bäst att jag bara låter de första korta meningarna tala, det känns som om det är ord nog. Från hjärtat.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0