Some of me through a lens

2012-06-14@23:52:11
Har fått hem mitt nya objektiv nu! Mitt gamla fick sig en dos sand i NIcaragua och pajade på avslutningskursen, fick lite panik då jag inte har något annat jag kan använda "normalt", zoomen är inge vidare när det handlar om vardagssituationer. Men så hittade jag ett begagnat Tamron AF SP 28-75/2,8 XR Di och så blev det. Har inte kunnat fota så mycket med det då jag haft fullt upp och dessutom har vädret varit lite halvkasst, minst sagt, men här kommer lite bilder i alla fall, ganska ointressanta och flummiga, men ni ser. Älskar bländaren, färgerna, tyngden (ja faktiskt, det känns "på riktigt"), smidigheten i zoomen (inte så konstigt kanske, mitt gamla knakade och hoppade pga all sand) och ja, det mesta. Det kliar i fotofingrarna, får nog tillfälle att använda det en del imorgon. Ser fram emot det!
Och nu blev det ett helt inlägg om bara ett objektiv? Jaja, här kommer lite bilder i alla fall, titta, njut (?) och skratta (ja, det är okej, jag lovar!)

Sista bilden får beskriva min kärlek till Nica just nu. Tog ett par timmar att göra, ren njutning!

Postat av: C-G

Vilka underbara bilder! Det är skönt med ett gott skratt så här dags på morgonen (06.25). :-D

2012-06-15 @ 06:27:02

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0