I don't wanna talk about You like You're not in the room

2012-03-29@08:03:18
Hjälp vad dålig jag är på det här känner jag, har varken ro eller tid att sätta mig och skriva. Sen i lördags har vi 18 stycken amerikaner på besök från Redding och tillsammans med dem har vi varit med på många olika saker. Kvinnoseminarium och möte i söndags, Puerta del Cielo på måndagen, surpriseparty för Marlene i tisdags samt evangelisation och möte i Buenos Aires, idag har det varit ganska lugnt. Vi var iväg till en av kyrkans kyrkplanteringar i en by en bit härifrån. Där hade vi ett möte och mot slutet fick vi be för människorna och vi fick se flera helanden. Även på evangelisationen i tisdags fick min grupp vara med och be för en kvinna med huvudvärk och ryggsmärtor som sedan försvann/minskades. Gud är god!
Imorgon ska vi iväg till en pool och bada med hela gänget + vår fina klass!

I fredags förra veckan gav vi svenskar oss iväg på en heldagstur till Masaya. Vi gick omkring på marknaden, prylar överallt. Jag tycker det är mysigt! Sen lyckades vi virra bort oss ett tag då vi hamnade utanför själva byggnaden, men vi fick tag på mango!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0