En cada palpitar, mientras haya aliento en mi, Dios haz tú obra en mí

2012-05-26@23:38:27
Nu är jag hemma i Sverige igen, efter en resa som blev nästan åtta timmar längre än väntat på grund av förseningar som orsakade ett missat plan. Nu sitter jag i alla fall i mitt lilla krypin nere i källaren hemma i huset. Det är mysigt och vad som är ännu mysigare är att jag har min familj nära. Jag saknar Nicaragua och det gjorde ont att lämna, men nu är jag här hos min familj. Ibland önskar jag att man kunde vara på två ställen samtidigt, mitt hjärta är i alla fall på två ställen.
Idag har jag haft en väldigt trevlig dag! Vaknade upp vid tio och trodde det var mitt i natten, hej jetlag! Har varit lite småtrött hela dagem men nu på kvällen blev jag lite piggare, tror ändå jag kommer sova gott sen.
Vid halv ett kom mormor och morfar och kusinerna hit. Galet roligt att träffa dem igen, har saknat dem! Vi åt lunch illsammans och sen blev det basket, cykeltur, lek i lekpark, fika, middag, fotboll och en massa prat innan de åkte hem lite senare på kvällen. Sen har jag pratat med fina människor och haft videosamtal med några av mina fina vänner i Nicaragua. Love Jag, mamma och pappa har även sett Mästarnas Mästare på TV, känns lite galet att kunna slå på teven och få fram svenska.. Jag höll dessutom på att svara morfar på spanska idag då jag såg ett ord på spanska från min Bibel. Då har man blivit lite miljöförstörd. Fast jag gillar det!

Postat av: Lovisa Fritzson

Va fina! ;) Som din blogg, den är verkligen läsvärd eller vad man säger... :P Ha det bra!

Kram <3

2012-05-27 @ 11:37:20
URL: http://lovisafritzson.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0