I'm coming back to the heart of worship

2012-05-18@07:49:40
Vackra ögonblick fångade med kameran. På så sätt kan minnet för evigt stanna kvar även fast ögonblicket försvann. Egentligen har de inte alls försvunnit, de har bara lagrats på ett ställe, ett mycket speciellt ställe, ett ställe bara för skatter. I mitt hjärta.

När jag är hos dig
Håller du min hand
Leder mig på vägen
Med din starka hand
Och du släpper aldrig taget

Om jag springer bort från dig
Springer du efter
Tills du kommer ikapp
Då omfamnar du mig
Och säger att du älskar

Om jag springer mot dig
Möter du mig
Med öppna armar
Du omsluter mig på alla sidor
Och säger att du saknar

Du lämnar mig aldrig ensam
Även om jag lämnar dig
Du finns alltid nära
Alltid där
Och du älskar

Du låter mig aldrig falla
Även om jag faller själv
Du fångar upp mig
Håller mig
Och du älskar

Alltid nära
Till tidens slut
Alltid en öppen famn
För mig
Och du älskar


Postat av: Annie

WOW! :D

2012-05-18 @ 09:57:52
Postat av: C-G

WOW! Vilka fina ord och bilder! :-D

2012-05-19 @ 07:38:23

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0