Love has come and finally set you free

2012-05-13@17:03:16
Igår gick jag och la mig med ett stort leende på läpparna och hjärtat fyllt av kärlek. Hade varit på en underbar gudstjänst i kyrkan, med människor somo jag tycker så galet mycket om! Efter mötet lekte jag med två små änglar. Att få se dem springa runt med ett leende som nådde från öra till öra och få höra deras glada skratt fylla kyrkan, det smälte mitt hjärta.

I fredags åkte vi till San Francisco Libre på vår sista missionsresa för det här året. En lite vemodig tanke. Men resan blev väldigt bra och likaså gudstjänsten som vi hade. Två av de Nicaraguanska eleverna visade prov på riktiga pastorsegenskaper och tre av oss höll i lovsången. Sen talade Gud till människor genom oss som vi också fick vara med och dela. Jag fick även krama på en sjukt gullig liten kattunge och på två små pojkar som stal mitt hjärta. Lite söta sådär!
Sen var vi också med ut till en liten by där ett gäng från Tipitapa skulle anordna aktiviteter för barnen där. Först gick vi i en bönemarsh och sedan kom en pajas som lekte med barnen lite innan piñatan hängdes upp i trädet.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0