And if our God is for us then who could ever stop us?

2012-11-25@17:00:11
I helgen har vi dansat gagnam style inför typ 100 pers som ett fint (?) välkomnande till alla som valt att komma på Big Slam-lägret som anordnades i kyrkan. Det var så sjukt knäppt, men ändå galet kul. Och lägret vart helt awesome. Massor av ungdomar var där och Gud var där, kan det bli bättre? Många fick möta Gud på alldeles speciella sätt och vi allihop fick ta del av undervisning som berörde och inspirerade. Möten, lovsång, bön, nattvard, seminarier, alldeles för lite sömn (jag sov hemma, men blev inte mycket sömn ändå), Robert, gemenskap, loppis, utmaning på stan (det köptes mat till hemlös, skänktes pengar till välgörenhet, plockades skräp, dansades bakom helt ovetandes personer (även här var gagnam style populärt), byggdes kors på torget, sjöngs i gallerian och mycket mer) och morgongympa på lördagen som bjöd på tokigheter och skratt fyllde fredagen och lördagen. Fina två dagar. Kan nog inte säga så mycket mer.
 
Nu har jag precis kommit hem från gymet, körde ben idag, rätt rejäl träningsvärk väntar nog.. Tidigare var jag på gudstjänst i kyrkan. Och nu sitter jag och tittar på curling, har gjort det av och till hela dagen. Kommer på mig själv med att önska att jag kunde få spela själv en gång till, saknar det ibland.. 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0