Yo Te adoro y me postro ante Ti

2012-10-30@17:26:22
Har blivit godkänd på mitt första litteraturseminarium! Känns väldigt bra och nu vet vi allihop lite mer hur ett sådant gåt till så vi inte behöver stressa upp oss över det till nästa gång. Förhoppningsvis. Men jag måste erkänna att jag inte var lika nervös som vanligt inför sådana här muntliga måsten. One point to me. Typ. Närå, men det är ett framsteg. Och ganska skönt att kunna sitta utan att varje ben i kroppen skakar som asplöv.
Bara hemtentan kvar att vara panikslagen över. Imorgon får vi äntligen verktygen för att kunna börja jobba på den sista delen, sen är det bara att köra och hoppas jag kan undvika att krascha. Just nu hatar jag mig själv för att jag har förmågan att ordbajsa när situationen minst av allt behöver det. 
 
Sitter och lyssnar (och sjunger) på underbar spansk lovsång och hoppas att inte grannarna hör min falska stämma. Tänkte ge mig ut i mörkret och kylan på en promenad om ett tag, mys! Men jag längtar till snön, längtar tills luften är full av stora virvlande flingor och marken är täckt av ett vitt fluffigt täcke. Ännu mer mys på det!
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0