Cause my Jesus bled and died for my sins

2012-09-12@22:09:59
Plugget har kommit igång på riktigt eller vad man nu ska säga, vi har haft två dagar med föreläsningar och imorgon ska vi inleda ett grupparbete som vi ska redovisa muntligt på tisdag. Jag tycker att det är väldigt intressant alltihop och jag hoppas det intresset hänger med hela studietiden, allt blir så mycket lättare då! Och roligare!
 
Sen har jag skaffat gymkort, i måndags, och hunnit varit i gymet en gång och har även dansat zumba idag. Galet roligt pass! Trots att alla rörelser var i princip helt nya för mig så var det sjukt roligt. Det går tre pass i veckan och som det ser ut nu så kommer jag hinna gå på alla tre. Love it! 
Dessutom har jag spelat innebandy ikväll, ett gäng från kyrkan tog med mig dit, de spelar varje onsdag och det kommer jag förmodligen också göra, grymt kul var det! 
 
Annars då.. Jag trivs väldigt bra här, har bott här i två veckor nu och jag har lärt känna fina människor och även lärt mig hitta till lite olika ställen (tack vare vägbeskrivningar från fina människor!). hehe, jo, visst har jag cyklat fel ett par gånger och behövt vända, hallå, det är mig vi pratar om, men jag har kommit fram till målet till slut iaf! :)
 
Har inga färska bilder att komma med så det får bli lite gamla. Har en del bilder från flottracet som var i lördags men har inte laddat in dem i datorn än så de kommer senare. 
 
Nu ska jag titta på House och försöka varva ner lite. Föreläsning igen imorgon, om omvårdnadsteorier!
 
 







Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0