I don't wanna talk about You like You're not in the room

2012-09-04@23:46:58
Nu har jag hunnit med att besöka kyrkan för första gången, helt fantastiskt! Och även börjat skolan. Nu är det introduktionsdagar och nollning som pågår, vi blir fullproppade med information och nya saker så det snart kommer spruta ut ur öronen på oss. Men det är roligt och utbildningen verkar super trots att vi bara fått veta vilka kurser vi ska läsa, haha. Har även fått träffa helt otroligt underbara människor under de här dagarna, både i kyrkan och i skolan och jag är så galet tacksam. 
 
Ikväll var jag på typ hemgrupp, väldigt trevligt! Sen har jag tittat på film och nu lyssnar jag på Jesus Culture. Fint avslut på min sista dag som 21!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0