When you're runnin on empty, just come to the well

2013-02-13@18:47:23
Här har det varit tyst ett tag. Har varit borta under helgen, hälsat på fantastiska vänner, varit och sett på en massa bilar på rally VM, grillat över öppen eld, bränt sulorna på skorna, åkt skoter på sjön, härligaste känslan, skrattat, pratat, ätit fruktsallad och åkt tåg. Kan bara summeras med ett ord: amazing. Tänk att jag har så fina vänner..
 
 
Har nu haft två heldagar i skolan med föreläsningar om lite allt möjligt. Igår fick vi göra en massa avslappningsövningar på eftermiddager, helt galet, jag klarar verkligen inte av sånt. Antingen så skrattar jag andan ur mig eller så tycker jag att det är fånigt. Men om det hjälper någon så är det ju bra!
 
Och nu ligger jag här i soffan med feber... Har haft det sen i söndags typ, men då bara på kvällarna så har ändå kunnat vara i skolan, men nu sa det pang så ja, nu ligger jag här... Och är ledsen för att jag inte kan spela innebandy.
 
Förra onsdagen körde jag omkull med cykeln på väg till innebandyn, tänkte bara säga det, nu har jag bevisat att jag faktiskt är ganska klumpig ändå. Poäng till mig, eller nåt. Men kan ju tillägga att cykel utan dubbdäck ner för en snötäckt isbacke med svinhala gympaskor att ta emot sig med inte är någon bra kombo, kan bara sluta med att käka snö.

Postat av: C-G

Haha! Din humor är helt underbar! Hahaha! Hoppas att du inte gjorde dig illa i cykelvurpan.

2013-02-14 @ 07:42:33
Postat av: Yvvedyvve

Håller med C-G, din humor är suverän!! Fixa dubbdäck?

2013-02-15 @ 14:52:00

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0