And the storm is there to only help you grow

2013-03-04@18:17:48
Sitter och tittar på curling, borde egentligen skriva hemtenta men just nu har jag ingen lust alls. Kör ett ryck igen imorgon, har inte alls mycket kvar, men har kört fast lite, troligen därför jag är så sjukt opepp. 
 
Har tränat två gånger idag och börjar redan känna av det i kroppen. Armar imorse på gymmet och sen sprang jag på eftermiddagen, behövde komma ut i solen lite och gjorde samtidigt av med lite överskottsenergi, två flugor i en smäll. Första gången jag springer på evigheter så jag lär känna av det imorgon. Skönt iaf att isen är borta från vägarna så man slipper slå ihjäl sig.
 
Och så lite bilder från diverse tillfällen, jag är sjukt kass på att fota numera, måste skärpa till mig..
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0