Gloria en lo alto, gloria al Rey

2013-03-26@16:46:11
Våren har kommit till stan och har varit ute på en massa vårpromenader, så mysigt! Känns lite konstigt att jag i slutet på veckan åker mot norrland och ännu mer snö, lite småkrockar där.. 
 
Idag har vi haft avslutande examinationen för ännu en kurs och min klasskompis konstaterade igår att vi snart har gått ett helt år, bara ett par månader kvar. Känns ganska galet när man tänker på det. Nästa kurs som börjar om en vecka verkar väldigt intressant så ser fram emot den.
 
Jag och Sandra har varit på en massa sh'bam och även dansat hemma en del, bra pausunderhållning till filmer, kan rekommenderas! Vi ska iväg igen ikväll och dansa, sjukt kul!
 
Spräckte mina strumpbyxor när jag satte mig i soffan nyss, de är nog inte gjorda för att flängas omkring i. Tur det hände hemma och inte i skolan, här är det iaf ingen som ser. Intressesmurfens penna glöder..
 
Har inga nya bilder att bjuda på heller, kameran har legat och samlat damm, tyvärr, får ta tag i det snart igen.
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0