Take a break, breathe and beauty will appear

2014-06-25@21:36:20
Min balkongdörr står öppen och jag får ibland för mig att bara gå ut och ställa mig där och titta och förundras över allt liv utanför. Även nu när klockan börjar närma sig tio så skapar solens sista strålar ett vackert ljus över hustaken och det är liv på gatorna. Fint. Sommar.
Ibland älskar jag att bara betrakta livet på håll, som en historia som spelas upp inför mig och jag är åskådare som kommit dit för att få historien berättad för mig. Då upptäcker jag så mycket mer, så många saker som jag annars skulle missat, som jag annars skulle ha rusat förbi.
 
Har idag varit på äventyr till Vänerns strand, Gaddesanda närmare bestämt, galet va lång tid det tog för mig att få kläm på vad stället egentligen hette. Valde att inte uttala det högt i början för att reservera mig helt från oundvikliga felsägningar. Men det var ett vackert ställe och med trevligt sällskap och barn att leka med kunde det inte bli mycket bättre. 
 
 

Postat av: C-G Rundberg

Härligt!

2014-06-26 @ 07:32:56
Postat av: Yvvedyvve

Åh så mysigt!!

2014-06-26 @ 07:37:32

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0