When words are not enough

2014-06-03@23:26:17
Hemtentorna är inskickade och trots att resultatet kommer först i slutet på juni så kan man ändå säga att sommarlovet har börjat (om det nu kallas sommarlov). Nu väntar en massa studenter, så roligt! Det är fem år sedan jag tog studenten, helt galet, men det var sjukt kul.
 
I helgen var det läger med ungdomarna och förutom en massa lek och fin gemenskap så togs även första doppet för året, frågar du mig så var det svinkallt, frågar du någon av de andra, lite mer modiga tjejerna, så var det tydligen ganska varmt och skönt. Mina tår försvann dock ett tag kan jag ju tillägga. Men det var mysigt ändå. Höjdpunkten på lördagskvällen var ändå den magiska kanotturen genom spegelblankt vatten. Dimman låg som ett täcke över vattnet och solen hade tittat fram igen efter åskan och regnet. Vackert!
 
 
Snart får jag medicindelegering också!
Partycamp goes Lipered 2014
Grillkväll vid havet
 
Han ger den trötte kraft och ökar den maktlöses styrka. Ynglingar kan bli trötta och ge upp, unga män kan falla. 
Men de som hoppas på HERREN får ny kraft, de lyfter med vingar som örnar. De skyndar i väg utan att mattas, 
de färdas framåt utan att bli trötta.
Jes 40:29-31


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0