En inblick i hur det är att vara jag

2014-05-12@22:23:08
Det är kanske dags att ge det här en chans igen, vet dock inte hur länge det håller i sig den här gången men det var något som fick mig att gå in på sidan och börja spela med fingrarna över tangenterna. Vi märker om det leder någonstans.
 
Jag har levt mitt liv i full fart den senaste tiden, en oändlig blandning av vänner och familj, kyrkan, ungdomssamlingar, tjejkvällar och skolan, vackert vårväder och ihållande regn, allt detta blandat medd jobb och sida efter sida med någon som ska föreställa intelligenta samlingar av argument och diskussioner som tillsammans ska bilda hemtentor. Men det största av allt är nog att jag fick chansen att åka tillbaka till mitt hjärtas land för en sex veckor lång skimrande resa. Jag åkte dit på praktik genom skolan men hann med en massa annat också, allt det som jag gjorde när jag bodde där, jag fick återse älskade vänner och fick åka tillbaka till platser som jag minns så väl. Svårt att beskriva med ord. Fantastiskt.
 
Och eftersom jag har varit väldigt icke närvarande den senaste tiden så låter jag några bilder tala. De kanske kan ge er en liten inblick i hur det är att vara jag.
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0