The evidence of things not seen

2014-09-06@21:13:20
Nu är jag ett år äldre, inte för att det känns annorlunda, kände mest för att skriva det. 24 är en bättre ålder än 23, men troligen för att siffrorna är jämna, tvångsmänniskan i mig gillar när saker ser fint ut och känns bra. Jaja, nog pratat om tvångssyndrom, skulle dock kunna spinna på i evigheter, jag har mina små egenheter. Men det har väl alla.
 
Gårdagen var det ja. Fin dag, var på Överby en sväng och inhandlade typ världens snyggaste gummistövlar (och ett mindre fancy regnställ men det är praktiskt så då får det se ut lite hur som, men jag lovar, det är inte rosa med gröna prickar). Kvällen tillbringade jag i kyrkan med goaste ungdomarna. Bäst!
 
Idag har jag haft en göra-ingenting-och-försök-ignorera-rastlösheten-dag. Klockan blev ändå halv åtta på kvällen innan jag var tvungen att gå utanför dörren. Anledningen till min smått ofrivilliga isolering är att några små icke inbjudna baciller har tagit över min kropp så det enda som hörs från mig är snörvel, host, host och atjo, om man inte räknar med små hesa kraxande som skulle kunna kallas för prat om man har livlig fantasi, vilket jag tydligen har, så låt gå. Men det positiva med det hela är att jag fått allt plugg gjort inför nästa vecka och har sett en hel säsong Top Model OCH jag mår bättre. Tadaa!
 
Och av detta kan ni då förstå att jag varit extremt rastlös och troligen kommer fundera över om jag gick på nåt olagligt när jag skrev det här imorgon när jag vaknar och ser det.
 
Byggde även klart ett pussel
Låtsades att jag såg frisk nog ut för att vara med på kort
har haft världens sämsta minne, sämre än vanligt alltså, då är det illa
No words needed


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0