You don´t have to try so hard, you don´t have to give it all away

2015-01-08@11:50:03
Och så var jag tillbaka i det här med att jag är så sjukt dålig på att uppdatera, egentligen förstår jag inte varför jag envisas med att hålla igång, det går ju uppenbarligen inge vidare. 
 
Skolan tar all tid och energi just nu, examensarbete i nästa kurs och nu en massa förberedelsen och vetenskapliga teorier och metoder, det är precis lika kul som det låter... 
 
Har haft en väldigt mysig jul- och nyårshelg och tagit några dagar ledigt även fast det inte fanns möjlighet egentligen. Pussel följde med upp till Gävle och det gick hur bra som helst! Han börjar bli mindre rädd för varje dag som går!
 
Och så för att göra allt lite roligare så avslutar jag med en bildbomb, som vanligt typ..
 
 

Postat av: Yvvedyvve

Så fina bilder!!!!!

2015-01-15 @ 14:32:40

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0