Lay it all down at His feet

2015-06-21@22:52:51
Nu börjar min lilla semester ta slut, på onsdag börjar sommarvikariatet och tills dess har jag en massa saker att göra så är bara att börja bocka av listan. Serverade på ett vackert bröllop igår tillsammans med fina människor och dagen har även den spenderats med goa vänner och min katt. Åskan har gått och jag som annars brukar tycka det är lite smått obehagligt kom på mig själv med att njuta av det och av tanken på att jag faktiskt inte behövde gå ut. Pussel däremot var fascinerad och satt på balkongen och spanade. Min katt är lite småknasig ibland. 

Och så har det ju varit midsommar också, med vänner, blomsterkransar och jordgubbar. Fint! 





Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0