Somewhere, someday, somehow

2015-09-23@23:36:55
Ligger i sängen med alldeles för många tankar för att kunna sova. Sådana här dagar är det sjukt bra att ha Netflix på telefonen så man kan roa sig med något.  Mindre bra kanske, men ändå gött.  

Nu börjar snart en ny period i mitt liv, nytt jobb. Känns bra! Allt startar lite smått imorgon och i nästa vecka sätter det igång på allvar. 

Annars då. Pussel är fantastisk, men det behöver jag nog inte berätta fler gånger. Just nu är han dock lite creepy när han ligger på min dataväska på andra sidan rummet och tittar på mig med sina  gula lysande ögon som är det enda som syns i mörkret. Tur han är söt ändå. 



Postat av: Yvve

Sötingar!

2015-10-08 @ 13:28:27

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0